יוסי סוכרי

מכירה אחרת - מכירה באמצעות כלים פילוסופיים

 

מרצה לפילוסופיה במוסדות אקדמאים שונים, בין היתר: המכללה למנהל, בצלאל, אוניברסיטת באר-שבע, מנשר בית ספר לאומנות וקמרה אובסקורה. מלמד בעיקר פילוסופיה מודרנית ופוסט מודרנית. בד בבד עם עבודתו כמרצה לפילוסופיה, שימש יוסי סוכרי כנציג בלעדי של חברת המשקאות הצרפתית Monin, בעלת המותג המוביל בעולם בתחום התוספים למשקאות. יוסי ניהל בפועל את החדרת המותג לישראל והיה אחראי על כל מערך המכירות והשיווק של המותג. החדרת Monin בישראל נחלה הצלחה עצומה והמותג בנה והוביל את הקטגוריה של התוספים למשקאות בארץ. נציגות Monin בישראל הגיעה למקום מס' 2 במכירות ביחס לכמות תושבים מבין 112 נציגויות של Monin בעולם, וזאת ללא כל השקעה בפרסום. הצלחתו של יוסי סוכרי בהחדרת Monin בישראל התבססה על שיטותיו הייחודיות, הנשענות על ניתוח אנליטי של השוק תוך שילוב של כלים פילוסופים. בשנת 2002 מכר יוסי סוכרי את נציגות Monin לחברת קוקה קולה ישראל.

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים וחברות בשוק העולמי נעזרים בשירותיהם של פילוסופים כדי להתמודד עם העולם התחרותי בו לקוחות המטרה הפכו חכמים יותר ולמדו לזהות את מניפולציות המכירה הרגילות. שיטת המכירה המבוססת על כלים פילוסופיים מקנה לאנשי המכירות חשיבה אחרת, יצירתית ובלתי מניפולטיבית המאפשרת להם לעמוד בהצלחה בתחרות ולמוסס כמעט עד תום את ההתנגדויות. המשתתפים יחשפו לקשר שבין עקרונות פילוסופיים שונים לבין שפת המכירה וילמדו חשיבה אנליטית ופילוסופית רחבה המקנה להם כלים ייחודיים שקשה עד בלתי אפשרי ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים לעמוד מולם.

 

היד המנצחת

בית פנורמה, תל אביב

info@winning-hand.com

www.winning-hand.co.il