ד"ר לירז לסרי

העולם המורכב של ניהול ויצירת מותגים - תיאוריה, מעשה וכלים מעשיים

 

מנהלת אקדמית שותפה של תכנית ה- MBA הבינ"ל של אוניברסיטת תל - אביב ומנהלת אקדמית בלה"ב. מרצה בנושאי שיווק מתקדמים בתכניות ה- MBA ובתכניות המנהלים הישראליות והבינ"ל באוניברסיטת תל-אביב, מרצה בכנסים ומעבירה הרצאות וסדנאות בנושאי שיווק למנהלים בקרב חברות ישראליות ובינלאומיות. בדצמבר 2012 הרצתה בכנס TEDx ירושלים בנושא יצירת והפצת טרנדים. לירז היא בעלת דוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, עם התמחות בשיווק, יצירת טרנדים, מיתוג, צרכנים והשפעות חברתיות. אחד ממנחי הדוקטורט שלה היה פרופ' דן אריאלי מאוניברסיטת דיוק בארה"ב.

רבות מהדוגמאות והתובנות בהרצאותיה מבוססות על ניסיונה המקצועי, הכולל מספר שנים של ייעוץ אסטרטגי בחברת ייעוץ ישראלית מובילה. כיועצת אסטרטגית שיווקית וחברת צוות בכירה, התמחתה בתחומי התנהגות הצרכנים, מחקר צרכנים ואסטרטגיה שיווקית. לקוחות עיקריים כללו מנהלים בכירים בחברות ישראליות ובינ"ל מובילות ממגוון תחומים, כולל סלולר, מזון, משקאות, יין, קמעונאות ועוד. 

על ההרצאה: מהו מותג? האם כל מוצר יכול להיות ממותג? האם בכלל כדאי למתג? מדוע? איך ניגשים לתהליך מיתוג? - תחום המיתוג הוא אחד התחומים החמים בשנים האחרונות ונתפס כאחד התחומים המרכזיים בתרומתם להצלחה השיווקית של חברות רבות. במהלך המפגש נעבור על מספר נושאים מעשיים ומהותיים למיתוג ולניהול מותג. בין השאר, נדון בהגדרת תפקידי המותג ובשאלה כיצד מיתוג מתקשר לאסטרטגיה השיווקית של החברה. נבחן את האופן בו קובעים את מיצוב המותג ואת מרכיביו, ונדון בשאלה האם ומתי, כדאי לבצע מתיחת מותג לקטגוריות חדשות או שווקים חדשים. כל זאת, תוך הצגת דוגמאות עסקיות מוחשיות וניהול דיונים בקרב המשתתפים. בנוסף, נבין לעומק את חשיבותה של אסטרטגיית המיתוג  בעזרת משחק הפוקר. כמו בעסקים, שחקנים אשר יידע למתג את "היד" שלהם בתבונה, ינצחו במשחק – אפילו אם בפועל לא הייתה להם את "היד" החזקה ביותר בשולחן.

 

היד המנצחת

בית פנורמה, תל אביב

info@winning-hand.com

www.winning-hand.co.il